خبرهای داغ:
امام جماعت روستای بابان:

 تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمنان پیروی از ولایت فقیه است

کبودراهنگ-امام جماعت روستای بابان کبودراهنگ گفت: تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران پیروی از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۷۰
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱

 تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمنان پیروی از ولایت فقیه استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علیرضا رسولی در یادواره شهید «محمدتقی رستمی»، شهید شاخص شهرستان کبودراهنگ در جمع اهالی شهیدپرور روستای نوآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا بهترین الگوی سبک زندگی برای نسل جوان و انقلابی امروز و فردا هستند و الگوگیری از سیره و سبک زندگی شهدا روحیه ایثار و شهادت را در جامعه تقویت و نهادینه می‌کند.

وی با بیان اینکه فتنه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران از ابتدا بوده و هنوز هم ادامه دارد، عنوان کرد: همه این فتنه‌ها فقط با اطاعت از ولایت فقیه و داشتن بصیرت خنثی می‌شود چرا که مردم ایران همواره نشان داده‌اند که یاری‌گر رهبرشان هستند که یکی از نمودهای آن پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ بود.

امام جماعت روستای بابان ادامه داد: تنها راه مقابله با فتنه‌های دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران پیروی از ولایت فقیه است چراکه با پیروی از ولایت فقیه می‌توانیم مقتدرتر از همیشه با دشمن مقابله کنیم و پیروز میدان شویم.

وی در پایان خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد و اظهار کرد: اقتدار ایران اسلامی به حضور حداکثری در انتخابات است و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی باید بهترین انتخاب را داشته باشیم تا دولت جوان انقلابی که مطالبه مقام معظم رهبری هست محقق شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار